Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017

CRM και Διαχείριση Πελατών: Αλήθειες και Ψέματα!



Οι λογισμικές εφαρμογές διαχείρισης πελατών CRM (Customer Relationship Management) έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να βοηθήσουν τις σύγχρονες επιχειρήσεις να βελτιώσουν τις σχέσεις τους με τους πελάτες τους, να κάνουν πιο εύχρηστες τις εσωτερικές λειτουργίες και διαδικασίες και να αυξήσουν την κερδοφορία τους. Είναι κατάλληλες για επαγγελματίες, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίοι θέλουν να πετύχουν την καλύτερη οργάνωση τους, να καταχωρούν τις συναλλαγές τους με τρόπο εύκολο, απλό και γρήγορο και να έχουν  καλύτερο έλεγχο των εσόδων και των εξόδων τους.

Με βάση τις αρχές του marketing ο πιο σωστός τρόπος για να διαφημιστεί μια επιχείρηση είναι να γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες του κάθε πελάτη της.  Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται ότι ένα μεγάλο πλεονέκτημα που μπορούν να έχουν έναντι του ανταγωνισμού, είναι να διαχειρίζονται οργανωμένα  τις πελατειακές τους σχέσεις. Ο κύριος σκοπός μιας εφαρμογής διαχείρισης πελατών είναι η εξυπηρέτηση των ιδιαίτερων αναγκών που έχει ο κάθε πελάτης και η οποία θα μπορέσει να επιτευχθεί μέσω μιας σύγχρονης και αυτοματοποιημένης μεθοδολογίας. 

Είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο, το οποίο σας προσφέρει τρόπους για να διαχειρίζεστε με καλύτερο τρόπο τις διαδικασίες των πωλήσεων, του μάρκετινγκ, έτσι ώστε η εξυπηρέτηση του πελατολογίου σας να  είναι οικονομική και γρήγορη. Μέλημα της επιχείρησης πρέπει να είναι να διατηρήσει τους πελάτες   που ήδη έχει, να ελκύσει και να κερδίσει νέους πελάτες και να μειώσει όσο το δυνατόν περισσότερο το κόστος του μάρκετινγκ.
Παρέχοντας ένα οικονομικό, απλό, ασφαλές, και εύχρηστο λογισμικό για την καλύτερη διαχείριση και τον έλεγχο των βασικών λειτουργιών της επιχείρησης σας, θα μπορείτε να προσφέρετε εξειδικευμένες λύσεις, να βελτιώσετε το βαθμό ικανοποίησης των πελατών και να αυξήσετε την αποδοτικότητα των εργαζομένων.
Τα οφέλη και οι λειτουργίες που μπορεί να έχει μια επιχείρηση από τη χρήση μιας εφαρμογής για διαχείριση πελατών είναι πολλά. Όπως η δημιουργία στατιστικών και αναφορών για την λήψη των καλύτερων επιχειρηματικών αποφάσεων, η καταγραφή όλων των κινήσεων που έχουν σχέση με ένα πελάτη, από τον τρόπο με τον οποίο εντοπίστηκε, τα προϊόντα που έχει αγοράσει, τον τζίρο που έχει κάνει. Η αναζήτηση πληροφοριών μπορεί να πραγματοποιείται με πολλαπλά κριτήρια που θα ορίσετε εσείς. Θα μπορείτε να αναζητήσετε τους πελάτες σας βάσει ενός ή και περισσοτέρων φίλτρων. Είναι γεγονός ότι στη  διαχείριση ενός πελάτη θα πρέπει να τηρούμε με ακρίβεια τα προσωπικά του στοιχεία και να  καταχωρούμε όσο περισσότερα πεδία μπορούμε. Έτσι οι μελλοντικές μας αναζητήσεις που θα χρειαστούν θα είναι πιο απλές και εύχρηστες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου